Blog ini merupakan blog rasmi Sekolah Kebangsaan Datuk Abdullah yang memaparkan aktiviti yang dijalankan di sekolah dan perkongsian ilmu dan bahan pendidikan.


Majlis Jasamu Dikenang

Adat pertemuan, pasti adanya perpisahan. Walaupun hati tak merelakan, namun kita sebagai manusia harus redha dengan ketentuanNya. Begitu juga dengan SKDA yang terpaksa kehilangan dua orang guru yang sangat berwibawa dan komited dengan tugas yang diberikan. Kedua guru yang dimaksudkan ialah En. Ahmad bin Ibrahim, Ketua Panitia Pendidikan Seni dan Visual dan Pn Norhaida binti Ibrahim, Guru Bimbingan & Kaunseling. 
Atas tuntutan tugas, En Ahmad bin Ibrahim telah dipindahkan ke SK Bukit Rokan manakala Pn Norhaida binti Ibrahim pula telah dipindahkan ke SK Pasir Besar.
Bagi menghargai jasa yang telah diberikan sepanjang berkhidmat di SKDA, Kelab Muafakat telah mengadakan Majlis Jasamu Dikenang pada 27 Februari 2018 yang bertempat di Restoran Tomyam Klasik, Melaka. 
Kita sering mendengar, yang patah pasti akan tumbuh berganti. Namun, yang patah itu tetap akan menjadi kenangan terindah.





















Diharapkan agar kedua guru ini akan lebih sukses lagi di tempat baharu.
Tidak lupa juga, diucapkan setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis ini. Walaupun ianya tidaklah semewah dan segah di hotel-hotel terkemuka, namun kenangan manis tetap tercipta bersama rakan-rakan SKDA.. Tq olls.. 


Share:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Follow Blog Kami

Tempahan Perpustakaan

Tempahan Perpustakaan
Sila Scan Kod Bar

Akhbar Tempatan

Popular Posts

Labels

Blog Archive

Recent Posts