Blog ini merupakan blog rasmi Sekolah Kebangsaan Datuk Abdullah yang memaparkan aktiviti yang dijalankan di sekolah dan perkongsian ilmu dan bahan pendidikan.


WATIKAH PELANTIKAN PEMIMPIN SEKOLAH SESI 2020

3 Februari 2020 - Satu Majlis "Watikah Pelantikan Pemimpin Sekolah" bagi sesi 2020 telah diadakan.

Semoga Pemimpin Sekolah yang dilantik pada sesi  kali ini dapat menjalankan tugas dengan penuh bertanggungjawab, dedikasi dan amanah.













































































































Dulu-dulu, min tak berpeluang pun nak rasa watikah macam ni..al-maklumlah, min dulu agak nakal..so, memang la cikgu tak lantikkan, hehe..

Apapun, semoga mereka yang diberi amanah ini dapat memberikan yang terbaik buat sekolah, masyarakat sekeliling dan khasnya untuk diri sendiri..
Share:

1 comment:

  1. If you're looking to lose pounds then you have to jump on this totally brand new personalized keto meal plan diet.

    To design this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks united to provide keto meal plans that are productive, convenient, cost-efficient, and enjoyable.

    From their launch in January 2019, thousands of clients have already remodeled their figure and health with the benefits a great keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones given by the keto meal plan diet.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Follow Blog Kami

Tempahan Perpustakaan

Tempahan Perpustakaan
Sila Scan Kod Bar

Akhbar Tempatan

Popular Posts

Labels

Recent Posts