Blog ini merupakan blog rasmi Sekolah Kebangsaan Datuk Abdullah yang memaparkan aktiviti yang dijalankan di sekolah dan perkongsian ilmu dan bahan pendidikan.


Mesyuarat Agung PIBG SKDA kali ke 35

PIBG SKDA mengadakan mesyuarat agung kali ke 35 pada 16 Februari 2012 bertempat di dewan SKDA. Mesyuarat dirasmikan oleh YB Dato' Mohd Kamil bin Hj Abdul Aziz , ADUN Kawasan Gemencheh. Tahniah juga kepada PIBG SKDA kerana mendapat anugerah pengurusan PIBG terbaik peringkat daerah Tampin bagi sesi 2011/2012. Syabas PIBG SKDA!
Majlis turut meraikan seramai 17 orang pelajar yang mendapat 4A dalam UPSR tahun 2011, 17 pelajar yang mecapai 5A telah diraikan dalam majlis Anugerah Kecemerlangan pada Nov.2011.









Majlis berjalan lancar hasil kerjasama dari pihak ibu bapa pelajar. Kepada barisan AJK yang dilantik untuk sesi 2012/2013 diucapkan tahniah, Berbagai usul dan cadangan dibincangkan untuk kebaikan semua pihak dalam memastikan kejayaan sekolah dan  majlis berakhir dengan cabutan bertuah berupa hadiah hamper sumbangan dari pelbagai pihak.
Share:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Follow Blog Kami

Tempahan Perpustakaan

Tempahan Perpustakaan
Sila Scan Kod Bar

Akhbar Tempatan

Popular Posts

Labels

Recent Posts