Blog ini merupakan blog rasmi Sekolah Kebangsaan Datuk Abdullah yang memaparkan aktiviti yang dijalankan di sekolah dan perkongsian ilmu dan bahan pendidikan.


SKDA Johan Scrabble!!!

Hollaaa everibadi..sihat tak? Admin heppiii sangat hari ni..nak tau sebab apa..ermmm,adalah..satunya,sebab admin banyak masa free hari ni..murid tahap 1 telah dicutikan,mau tak hepikan,hehe..bole goyang kaki la org kata..ada tu sampai terlelap pulak.ehh,bukan cikgu..murid-murid haaa..tak baik you all,hahaha..
Ok laa..hepi yang kedua tu,sebaaaab..tengok tajuk la..yezza, SKDA johan pertandingan scrabble peringkat daerah Tampin tau! Mau admin tak bangga sebagai warga SKDA. Sempatlah kembang kuncup kat atas pentas tadi. Bukan sebab ambil hadiah, tapi sebagai ajk hadiah je,hehe..
Berikut admin sertakan keputusan bagi pertandingan scrabble tadi:

1. SKDA - 936 markah
2. SJK (C) Sin Min - 693 markah
3. SK Kampong Ladang - 527 markah
4. SJK (T) Tampin - 500 markah
5. SK Jelai 1 - 446 markah
6. SK Londah - 444 markah
7. SK Air Kuning Selatan - 423 markah
8. SK Tunku Besar Tampin

Kalau dilihat dari segi kutipan markah, nampak hebat sangat SKDA ni kan..Harapnya agar kehebatan ini akan sentiasa mengiringi langkah SKDA pada masa akan datang, insyaAllah..
Sekalung ucapan tahniah kepada adik Nur Salina dan Q'uemwell Owen kerana telah membanggakan warga SKDA pada hari ini. Setinggi penghargaan dan syabas juga wajar diberikan kepada Pihak SKDA khasnya Panitia BI dan AJK kerana menjadi pengelola bagi menjayakan pertandingan ini. Sesungguhnya kerjasama ikhlas yang diberikan telah mendapat pujian daripada En Solihin, Pegawai Ko Akademik PPD Tampin.
Mari kita lihat kenangan yang sempat dicuri oleh lensa kamera sepanjang pertandingan dijalankan..










































Enjoy tak dengan moment yang ditunjukkan.. harapnya kemenangan akan terus berpihak pada SKDA pada masa akan datang di pertandingan-pertandingan yang lain pula..
Well, this is SKDA!!!  Kita kena yakinkan...

Ok, babai.. luv u al.. 
Tq 😘




Share:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Follow Blog Kami

Tempahan Perpustakaan

Tempahan Perpustakaan
Sila Scan Kod Bar

Akhbar Tempatan

Popular Posts

Labels

Blog Archive

Recent Posts