Blog ini merupakan blog rasmi Sekolah Kebangsaan Datuk Abdullah yang memaparkan aktiviti yang dijalankan di sekolah dan perkongsian ilmu dan bahan pendidikan.


Majlis Penutupan Bengkel Kecemerlangan UPSR 2017





Setelah bertungkus-lumus belajar, kini detiknya semakin hampir bagi anak-anak Tahun 6 menduduki UPSR. Alhamdulillah bagi tahun ini SKDA sekali lagi menerima tajaan daripada Yayasan Pelajaran Mara bagi meringankan beban pihak sekolah dalam pelaksanaan kelas malam dan juga pelaksanaan bengkel teknik menjawab.

Maka pada tarikh 6 September, satu majlis penutupan bagi menghargai pihak penaja telah diadakan dan dirasmikan oleh YB Dato' Mohd Isam bin Mohd Isa, Adun Kawasan Gemencheh. Pihak YB secara peribadi mengucapkan jutaan terima kasih kepada YPM kerana sudi menaja dan membantu pihak sekolah. Selain itu juga YB sempat memberikan kata-kata semangat dan mendoakan kejayaan cemerlang kepada anak-anak SKDA untuk tahun ini.


YB Dato' Mohd Isam bin Mohd Isa sedang berucap dan seterusnya merasmikan majlis penutupan Bengkel Kecemerlangan UPSR 2017


Guru Besar sempat menyampaikan sedikit cenderahati buat YB

Cenderahati juga diberikan kepada wakil pihak YPM Negeri Sembilan Saudara Izzudin sebagai simbol menghargai bantuan yang dihulurkan.


Para pelajar yang bakal menduduki UPSR sempat bergambar kenangan bersama para jemputan


Semoga jasa YPM kepada pihak sekolah memberi makna penting buat kejayaan para pelajar dalam UPSR nanti. Sama-samalah kita mendoakan semoga kecemerlangan dalam UPSR akan tetap menjadi milik SKDA.

Share:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Follow Blog Kami

Tempahan Perpustakaan

Tempahan Perpustakaan
Sila Scan Kod Bar

Akhbar Tempatan

Popular Posts

Labels

Blog Archive

Recent Posts